Livrare și retur

Livrare

Pe teritoriul României livrarea este gratuită pentru toate produsele. În cazul comenzilor cu livrare în afara granițelor României, prețul transportului este suportat de către client.

De la data plasării comenzii pe site-ul nostru, comanda va fi procesată și trimisă către client în termen de 48 de ore. Pentru cazurile în care se dorește o gravare personalizată, acest termen se prelungește până la maxim 72 de ore de la data plasării comenzii. Excepțe de la aceste termene de livrare o fac intervenția unor evenimente excepționale cum ar fi: condiții meteo nefavorabile, accidente, evenimente de sezon – BlackFriday, Crăciun, Paște etc.

Retur

Potrivit prevederilor în vogoare „consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fărăă invocarea vreunui motiv, în teren de 15 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestării de servicii, de la încheierea contrectului.”

Produsele care nu satisfac cerințele Dvs vor fi returnate la BILIUS-WATCH SRL, Suceavam str. Adunării, nr.14, cod poștal 727477. Pentru produsele care au fost gravate personalizat, se va reține suma de 150 Ron.

Cheltuielile directe ocazionate de returnarea mărfii vor fi suportate în totalitate de cumpărător doar în cazul în care se aplică garanția (produsul prezintă defecte cauzate de vina exclusivă a producătorului). În caz contrar, atunci când produsul este returnat și se dorește rambursarea banilor, prețul transportului de retur este suportat de către client.

Pot fi returnate în termen de 15 zile lucratoare de la data primirii, doar prin serviciul de curierat agreat de BILIUS-WATCH SRL, numai produsele livrate la domiciliul clientului de către BILIUS-WATCH SRL. Produsele ridicate din sediu precum și produsele livrate direct către client prin intermediul personalului propriu nu pot fi returnate deoarece acest tip de comerț nu poate fi considerat comerț la distanță întrucât produsele livrate astfel pot fi vizualizate, verificate și acceptate/refuzate direct și personal de către client.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate – în ambalajul original, cu toate accesoriile, fără urme de uzură sau deteriorări, cu etichetele și documetele care le-au însoțit intacte.

În cazul în care, la primirea comenzii de către client, ambalajul produsului prezintă urme de deteriorare cauzate de transportul neconform, clientul are dreptul de a refuza ridicarea produsului cu menționarea scrisă a motivului de refuz, fără a putea fi obligat la vreo plată. Dacă, la alegerea sa, clientul decide să ridice coletul afectat de transport neconform, orice deterioare a produsului care a aparut ca urmare a transportului neconform nu este acoperită de certificatul de garanție și revine direct în sarcina clientului, reparația putând fi efectuată contracost.

Pentru returul produsului este obligatorie competarea formularului de retur atașat.

Rambursarea contravalorii produsului se va efectua prin transfer bancar, în cel mult 30 de zile de la primirea cererii de retur.

Important

În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate, urme de uzură, zgârieturi, accesorii lipsă, lipsă certificat de garanție, au fost returnate fără a fi completat formularul de retur sau au fost returnate prin alt serviciu de curierat decât cel agreat, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată clientului după evaluarea prejudiciilor aduse. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația prezenței unor abuzuri (returnări repetate).

Această clauză se aplică conform OG 130/2000, privind achiziționarea de produse prin intermediul site-urilor, folosind tehnicile de comunicare la distanță, fiind aplicabile definițiile prevăzute in art. 2 lit.e al aceleiași Ordonanțe.

Scroll to Top